...

E. 1 Strategija komuniciranja in razširjanja rezultatov projekta in strategija socialnih medijev

Doseganje željenega učinka projekta LIFE IP Restart je v veliki meri odvisno tudi od ustreznih dejavnosti komuniciranja in razširjanja informacij o projektu. Zato bodo izdelani posebni načrti kot podlaga za učinkovito strategijo komuniciranja in razširjanja rezultatov projekta, ki bodo temeljili na:

  • ustrezno izbranih in opredeljenih ciljnih skupinah, katerim morajo biti prilagojeni cilji razširjanja rezultatov;
  • jasni opredeljenosti ter ustreznosti in uporabnosti rezultatov/informacij za razširjanje glede na posamezno ciljno javnost;.
  • ustreznih orodjih in kanalih komuniciranja in razširjanja, ki bodo sledili načrtovanim vplivom in ciljem projekta;
  • mehanizmih za doseganje učinkov projekta, ki bodo skladni s pričakovanimi učinki projekta.

Za oblikovanje, izvajanje in spremljanje učinkovite strategije komuniciranja bo pripravljen podroben komunikacijski načrt. Strategija mora biti usmerjena v učinke in vključevati kar najprimernejša komunikacijska sredstva za doseganje določenih ciljnih skupin. V začetni fazi projekta bo tako izvedena podrobna analiza akterjev in ustreznih zainteresiranih strani, na podlagi katere bo oblikovan register deležnikov, potreben za različne komunikacijske aktivnosti (kot npr. razdeljevanje e-novičnika, člankov, brošur, letakov…, vabil na projektne dogodke, usposabljanja in delavnice ter po potrebi tudi za posvetovanje o rezultatih).

Komunikacijski načrt s ključnimi sporočili projekta se bo med izvajanjem različnih ukrepov iz akcij E stalno prilagajal. Strategija komuniciranja bo vključevala vse potrebne elemente kot so npr. načrt komuniciranja s tiskanimi in digitalnimi mediji, vzpostavitev in razvoj digitalnih medijev znotraj projekta, smernice za interno komuniciranje znotraj projektne skupine in z zunanjimi projektnimi partnerji in ciljnimi javnostmi.

Cilji akcije: učinkovita strategija komuniciranja in razširjanja sporočil o projektu LIFE IP Restart, njegovih vrednotah in rezultatih, ki bo zagotavljala trajnost učinkov projekta med ključnimi skupinami deležnikov, pomembnih za projekt; vizualno privlačna celostna podoba, ki bo povečala prepoznavnost projekta; izvajanje ciljno usmerjene strategije družbenih medijev za upoštevanje sodobnih medijskih kanalov, dosegljivi s preprostimi, a močnimi sporočili; stalno izboljševanje komunikacije in razširjanja informacij s kvantitativnimi kazalniki uspešnosti skupaj z oceno kvalitativnih povratnih informacij z dogodkov in srečanj »in situ«.

Zadnji prispevki

Pridružite se